piątek, 1 lutego 2013

Magdalena Lamparska !

Witajcie !
Na początek nowego miesiąca i końcówkę pierwszego tygodnia ferii, dostałem 2 listy z czego jeden z nich to wymarzony a jest on od :

MAGDALENA LAMPARSKA
aktorka zgrała m.in. w "Hotelu 52", "39 i pół"





"zakochałem" się w niej w serialu Hotel 52 w Polsacie, w którym grała świetną rolę Marty - najpierw kelnerki a późniejszej recepcjonistki , taką nie rozgarniętą dziewczynę, która związała się z Kubą - Boy Hotelowym też takim postrzelonym trochę . można było się z nich pośmiać bo co chwila kłótnia i te podchody z zaręczynami :D Szkoda że nie będzie już kolejnej serii tego serialu .

Wysłałem : 8 stycznia 2013
Co : SASE + LOR
Adres : 

TEATR NARODOWY
Pl.Teatralny 
00-077 Warszawa
dla Magdaleny Lamparskiej
Uwaga : nie wiem czy jeszcze tam gra pani Magda !!
Dostałem : 1 lutego 2013
Oryginał : Tak
Uwagi : wymarzony


A jak tam u Was było coś na początek nowego miesiąca ? :)
Drugi autograf opiszę prawdopodobnie jutro ! 
Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. Ale Ci zazdroszczę!
    Bardzo gratuluje wspaniałe autografy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, przestań sobie wmawiać, że autografy są oryginalne. Może są, a może nie.

    Ciągle piszesz, oryginał: TAK ---> dobra, jaką masz pewność, że tak? Stuprocentową? Niekoniecznie ta osoba mogła się podpisać.

    Również kolekcjonuję autografy, ale zdobywam je osobiście. Wysyłanie pocztą czy proszenie poprzez e-maila o autografy uważam za czas stracony i marnowanie pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, piszę że podpisy są oryginale w oparciu o ich porównywanie.
      Jeśli do Twojego miasta czy może mieszkasz w takim mieście gdzie spotykasz wiele gwiazd nie dziwię się że zdobywasz autografy osobiście gdyby i u mnie zaczęły pojawiać się gwiazdy też bym zrezygnował z wysyłania listów ale nie mm takiej możliwości, więc wysyłam listy ... to na tyle !

      Usuń
  3. Niestety nie jestem z większego miasta, Warszawy czy Krakowa.

    Spotkania nie odbywają się w moim mieście, tylko w innym, do którego mam dojazd 40 minut.

    Tak na serio, spotykam ok. 8-9 osób na rok. No cóż mało, ale nie przeszkadza mi to. Ale za to mam emocje. Kto zagości tym razem? W tym miesiącu będzie znana aktorka z "Ndinz". Teraz czekam, aż kończy luty, bo jestem strasznie ciekawy, kto będzie w marcu :)

    Jest możliwość zdobycia autografu oraz wspólnego zdjęcia. To jest dla mnie ekstra :)

    A skąd pochodzisz? Może masz blisko do tego miasta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz ale jak ja mam możliwość osobistego spotkania to wykorzystuję, tylko mi to nie wystarcza spotkać gwiazdę 2,3 razy w roku więc dlatego zdobywam autografy w inny sposób :)

      Usuń