wtorek, 5 lutego 2013

Izabela Zwierzyńska

Witajcie !
Dziś doznałem szoku, po ok. 4 latach przyszła do mnie odpowiedź od aktorki znanej głównie z serialu "Barwy Szczęścia" w którym wciela się w rolę Iwony, jak na razie jest to najdłuższy czas oczekiwania na autograf w całym moim kolekcjonowaniu, a jest to podpis od :

IZABELA ZWIERZYŃSKA





Wysłałem : ok.2009 rok
Co : z tego co pamiętam to SAE

Adres : chyba na serial "Barwy Szczęścia"
Dostałem : 5 lutego 2013
Oryginał : Tak
Uwagi : czekałem ok. 4 lat

A ile Wy czekaliście najdłużej na odpowiedź ? :)
Pozdrawiam !

5 komentarzy:

  1. gratuluję, wow! aż 4 lata, musiałeś być bardzo cierpliwy ;pp

    OdpowiedzUsuń
  2. łooooooooooooooooooooooooooo tyle czekania :D gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko ładnie długo! Tym bardziej gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam na wymianę/sprzedaż kilka autografów piosenkarki Juli. Jeśli jesteś chętny/a napisz do mnie na @ kicha594@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj !
    Bardzo serdecznie gratuluje tego autografu! Czekałeś aż 4 lata, co pobija już wszystkie rekordy! :) To musiała byc dla Ciebie niezła niespodzianka :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie [autografy-bartek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń