poniedziałek, 15 października 2012

Martyna Wojciechowska

Witajcie !!!
Dziś na rozpoczęcie nowego tygodnia znalazłem w skrzynce 3 autografy :)
Po szybkim dniu w szkole bo były skrócone lekcje (Dzień Edukacji Narodowej) miałem być do 15 a byłem do 12:45 jestem jeszcze bardziej uhahany :D
Dziś opiszę jeden z autografów bo nie wiadomo jak będzie później bo dziś 3 a może do końca tygodnia nic nie będzie, a więc pierwszy autograf od :

MARTYNA WOJCIECHOWSKA - podróżniczka, dziennikarka, pisarka, prezenterka telewizyjna

autograf zdobyty po napisaniu maila : niestety nie pamiętam ale na pewno mam go w książce adresowej więc jak ktoś by chciał to proszę o kontakt na : autografyprzemka@wp.pl 

Przód
Tył


Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek !

3 komentarze:

  1. też do Niej pisałam i to kilka razy... niestety brak odpowiedzi ;|
    gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też od Martyny mam podpis :)

    U mnie NN.Zajrzysz? :)
    http://autografyklaudii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej dzieki ze do mnie zajrzałes.gratulacje grafu tez mam do niej;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń