wtorek, 18 lutego 2014

Lesław Żurek, Bartek Kasprzykowski, Joanna Liszowska

Witajcie!!
Wracam po dłuższej nieobecności związanej z brakiem internetu i braku autografów.
Dziś dostałem przesyłkę od polsatowskiego serialu "Przyjaciółki". W liście prosiłem o autografy Lesława Żurka, Bartka Kasprzykowskiego i Marcina Rogacewicza.
W odpowiedzi dostałem podpis Lesława, Bartka i Joanny Liszowskiej, niestety nie dostałem podpisu Marcina Rogacewicza

Lesław Żurek



Bartek Kasprzykowski


Joanna Liszowska


Bardzo lubię ten serial i nie mogę doczekać się premiery 3 sezonu, który już 6 marca :)) Polecam!

Pozdrawiam,
Przemek

8 komentarzy:

  1. Gratuluję świetnych autografów!!
    Też jakiś czas temu pisałam znów na plan "Przyjaciółek", bo znalazłam zdjęcia, które kiedyś zgubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej gratulacje też czekam od grudnia na autografy mam nadzieje , że dostane ;D Kazali abym napisała w grudniu to napisałam i czkam do dziś ;D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję!:)
    dodaję do ulubionych :))
    http://autografyzawiei.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń