sobota, 25 maja 2013

Karol Kłos i Michał Bąkiewicz

Witajcie weekendowo! U mnie pustki od dobrego tygodnia, żeby nie było nudów na blogu dodaję autografy z wymiany, które dostałem już jakiś czas temu ale nie było okazji ich opisać. A są one od polskich siatkarzy : Karola Kłosa i Michała Bąkiewicza. Z tego miejsca jeszcze raz dziękuję Ci Angeliko :)

Karol Kłos - siatkarz, reprezentant Polski, obecnie grający w klubie Skra Bełchatów



Michał Bąkiewicz - siatkarz, reprezentant Polski, gra na pozycji przyjmującego


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bloga i dziękuję za ponad 24.000 odsłon:) Jest mi bardzo miło gdy czytam dobre słowa o moim blogu ! - Przemek

9 komentarzy:

  1. Gratuluje. Zapraszam na http://autografy-dux.blogspot.com/
    + dodaje do linków

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam @ Serdeczmie zapraszam na mojego bloga, którego musiałam przenieść na blogspot.com . O to link: http://autografymalutkiej.blogspot.com/

    Jednocześnie miło mi jest informować, ze Twój blog znalazł się na liście odwiedzających. Także zapraszam !

    Pozdrawiam
    Marta- Autografy Malutkiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje jestem tu nowy i zbieram autografy tylko ze sportów zimowych proszę dodaj mnie do swoich przeglądanych blogów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję!
    Masz ochotę wpaść i udostępnić na blogu?
    http://autografy-alexandrine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Autografy siatkarzy... coś co bardzo lubię i cenię!
    Gratuluję autografów i mam nadzieję, że niedługo i u mnie się znajdzie podpis Karola Kłosa ;)

    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwierz mi ja też je bardzo cenię :)
      oczekuję na kolejne odpowiedzi od siatkarzy :)

      Usuń