sobota, 13 kwietnia 2013

Jolanta Kwaśniewska

Witam !

Opiszę Wam dziś autograf otrzymany w dniu wczorajszym, nie opisałem go wczoraj bo byłem na pielgrzymce maturzystów w Częstochowie wyjazd o 5:30, powrót o 21:00 więc nie miałem siły i czasu na odwiedzenie i naskrobanie chociażby króciutkiego wpisu. Wracając do autografu, jest on od  :

JOLANTA KWAŚNIEWSKA
żona byłego Prezydenta Aleksandra Kwaśniewskiego, Pierwsza Dama w latach 1995-2005




Wysłałem : marzec 2013
Co : e-mail
Dostałem : 12 kwietnia 2013
Oryginał : Tak
Uwagi : dedykacja


A jeszcze wrócę do pielgrzymki, wy też się wybieracie, czy może już byliście ?
pytanie bardziej dla maturzystów, ale nie tylko :)
A tutaj kilka zdjęć z Jasnej Góry :


Widok z Wieży Jasnogórskiej

Pomnik Jana Pawła II

Pomnik poświęcony ofiarom katastrofy pod Smoleńskiem

Po dotarciu po około 4 godzinach do Częstochowy, mieliśmy konferencje, później czas wolny na kupienie jakieś pamiątki czy zjedzenie czegoś ciepłego. O godzinie 11:45 była Droga Krzyżowa, znowu czas wolny i o 14:30 Msza w Bazylice która trwała do ok.16 i powrót. W drodze powrotnej zagotował nam się autobus i były 3 postoje, zamiast wrócić na 20 wróciliśmy na 21! Dalej Was nie zanudzam ! :)

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu !
- Przemek

2 komentarze:

  1. Gratulacje! :) mi to chyba jej podpisu nie wyślą xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację ;) Zapraszam do siebie jesli możesz dodaj do listy blogów ;) http://futboloweautografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń