poniedziałek, 4 marca 2013

Piotrek Żyła

Witajcie !
Dziś u mnie na początek nowego tygodnia przesyłka z Ustronia od polskiego skoczka narciarskiego znanego ze swoich świetnych tekstów np. dupa na buty, garbik i fajeczka :

PIOTR ŻYŁA
zdobywca brązu na Mistrzostwach Świata 2013 w skokach narciarskich (drużynowo)
chyba to każdy wie :) takie z tym zamieszanie było ...




bardzo go lubię m.in. za te jego teksty i za śmiech :D
ale też jest coraz to lepszym skoczkiem :)


Wysłałem : 20 lutego 2013
Co : SASE + prośba
Adres : nie podam go tutaj. jak chcecie napiszcie maila do mnie to zapewne Wam podam :)
Dostałem : 4 marca 2013
Oryginał : Tak
Uwagi : lubię go :)


Pozdrawiam !
dzięki za każdy komentarz :)

7 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację autografu ! Bardzo ci go zazdroszczę. Mam nadzieję, ze mi też uda sie go zdobyć.

    Zapraszam do mnie. Autografy z planu rodzinki.pl
    http://autografy-kasjannny94.blogspot.com

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo gratuluję! ;)
    Też mam autograf Piotrka ;)

    Pozdrawiam - Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aj mam Piotrka :D a ja go lubie przeważnie za dobre skoki ;)
    gratuluje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Fantastyczny skoczek i taaaaki fajny facet. :) Wielu zawodnikom (także naszym) przydałby się taki dystans do siebie i do świata, jakim pochwalić się może Piotrek. ;)
    Pozdrawiam
    M.J.

    OdpowiedzUsuń
  6. no fajny podpis :) gratuluję :) http://ciekawepodpisy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń