piątek, 17 sierpnia 2012

Jerzy Engel i Leszek Miller

Witajcie !!!
Dziś listonosz po tygodniu przyniósł 2 koperty na jednej napis "Polski Związek Piłki Nożnej" a w środku autograf z dedykacją od pana Jerzego Engela - dyrektora Sportowego PZPN . Autograf zdobyty przez e-maila : jerzyengel@jerzyengel.pl







Drugi autograf od pana Leszka Millera polskiego polityka, przewodniczącego SLD.
Leszek Miller : leszek.miller@sejm.pl

Zapraszam do komentowania . Przepraszam jeszcze raz za utrudnienia :)
Pozdrawiam i życzę wypchanych skrzynek !!!




10 komentarzy:

  1. Gratuluje, dodaje do linkow i licze na to samo ;)
    http://evade-autografy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację Wspaniałego Autografu !
    Zapraszam na Mojego nowego bloga: http://Autografy-Kasjannny94.blogspot.com/
    A w pierwszej notce autografy zdobyte przez ze mnie osobiście.
    PS. Dodałam Cię na listę blogów u mnie. Czekam na to samo.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje!
    ja też dodałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję i zapraszam Cie do mnie na NN i mały konkursik ;)
    Pozdrawiam Adam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zapraszam do mnie: autografymagoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję również dodaję Cię do linków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję zapraszam do mnie - magia milczenia w Harrym Potterze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję ;).zapraszam do mnie - magia milczenia w Harrym Potterze ;)

    OdpowiedzUsuń